نام های عجیب مناطق مختلف کانادا

آنها چه بهانه ای برای نام های مسخره ای که برای شهر های خود به کار برده اند دارند؟ طی تحقیقاتی جالب متوجه شدیم که کانادا بدترین متخلف در مورد نامگذاری شهرها است. در کانادا نام های بسیار عجیبی برای شهرها و شهرستان ها  وجود دارد که قطعا از شنیدن آنها تعجب خواهید کرد! در اینجا لیستی از نام های مضحک، عجیب، و خنده دار شهرهای کشور کانادا اورده ایم که امیدواریم از مطالعه  آن نهایت لذت را ببرید.

سفر به کانادا

سنت لوئیس دو ها! ها! – کبک

بله، علامت تعجب بخشی از نام آن است. تئوری مشخصی در مورد چگونگی نامگذاری آن وجود ندارد. فقط این هاها یک کلمه قدیمی فرانسوی برای مانع است و شخصی به نام لوئیس یکی از اولین مهاجران در این منطقه بود.

 

سکسمیت آلبرتا

یک نام عالی برای یک شهر! این نام از تاجر معروف پوست دیوید سکسمیت گرفته شده است. که احتمالا مردم این شهر خود را بسیار مدیون او میدانند که نام شهر خود را همنام با آن انتخاب کرده اند!

سفر به کانادا

واوا – انتاریو

از کلمه Ojibwe “wewe” به معنی غاز وحشی گرفته شده است. چرا به وا وا برویم؟ این یک مجسمه 28 فوتی از غاز کانادایی دارد! و در شمال انتاریوی زیبا در نزدیکی پارک استانی دریاچه سوپریور، بزرگترین دریاچه آب شیرین در جهان واقع شده است (جالب است بدانید که این مجسمه از نظر مساحت و از نظر حجم در رتبه سوم قرار دارد).

 

هید اسمشد این بوفالو جامپ – آلبرتا

هنگام بازدید از بازی Head Smashed in Buffalo Jump قطعا توجه من را به خود جلب کرد. به نظر می رسد که این مکان واقعاً یک شهر نیست، اما هنوز هم ارزش ذکر را دارد. این یک مکان میراث جهانی یونسکو است و جامعه ای از مزارع و مزارع در اطراف آن وجود دارد.

سفر به کانادا

Head Smashed in Buffalo Jump یک مکان تاریخی ملی است که در آلبرتا واقع شده است، جایی که مردم بومی دشت های اولیه ماقبل تاریخ از 3700 قبل از میلاد بوفالو را شکار می کردند. آنها بوفالوها را به سمت این صخره می‌بردند و ازدحام جمعیتی به وجود می‌آوردند که مجبور می‌شدند از روی آن بپرند و سقوط کنند.

 

 

فورگت – ساسکاچوان

 

به نام معاون فرماندار، Amedee E. Forget. آنها میدانستند  که همه جهان این مرد را به یاد نخواهد سپارد، پس نام وی را روی شهر گذاشتند تا هرگز از یاد ها پاک نشود.

سفر به کانادا

ولکان – آلبرتا

آنها در واقع اولین نمایش جهانی فیلم جدید پیشتازان فضا را در آنجا برای همه راهپیمایان واقعی داشتند. Vulcan میزبان جشنواره سالانه کهکشان‌ها، تور پیاده‌روی آغازین است، و یک ماکت ۳۱ فوتی از Vulcan Star Ship و یک بازی واقعیت Vulcan دارد. پاداش بزرگ، مرحوم لئونارد نیموی از Vulcan در زندگی واقعی بازدید کرد.