شغل هایی که از وجودشان تعجب می کنید!

در سراسر جهان مشاغلی وجود دارند که حتی از شنیدن نام آنها متعجب خواهید شد اما هنگامی که از وظایف آنها باخبر شوید شگفتی بیشتری در چشمان شما نمایان خواهد شد و قطعا متعجب می شوید که دلیل به وجود آمدن چنین شغل هایی چه بوده است!؟
در ادامه مطلب امروز تعطیلات رویایی قصد داریم تا تعدادی از مشاغل عجیبی که در دنیا وجود دارد را به شما عزیزان معرفی کنیم.
تستر بستنی
تستر های بستنی
تا به حال به این فکر کرده اید که از خوردن , کسب درآمد کنید ؟ باورتان بشود یا نه اما هستند افرادی که در دنیا با یکجا نشستن و خوردن غذا و تست کردن آنها درآمد کسب میکنند .
در شغل تست بستنی افراد در یک کارخانه بستی سازی استخدام میشوند و در برخی از موارد به صورت تمام وقت در آنجا مشغول میشوند اما به چه کاری مشغول هستند؟ بله درست حدس زده اید کار آنها مزه کردن بستی های تولید شده در کارخانه است !
آنها بستنی ها را از نظر مزه و کیفیت و ظاهر و حسی که به آنها میدهد مقایسه میکنند و البته اینکار توسط چند نفر انجام میشود و در انتها با توجه نظراتی که هر یک از افراد مطرح کرده اند آن کارخانه تصمیم به رد یا قبول , فرمول ها میکند ….
درواقع خط مقدم همه ی کارخانه های مواد غذایی این افراد هستند….
حقوقِ شغلِ چشنده بستنی به گزارش فوربس حدود ۵۶ هزار دلار در سال و حدود 140 میلیون تومان در ماه برآورد شده است.
شغل چشنده بستنی را می توان جزء شغل های پر طرفدار و جذاب طبقه بندی کرد….
خواب
شخصی که به طور حرفه ای می خوابد!
شغلی به شدت عجیب اما لذت بخش . خوابیدن شاید یکی از لذت بخش ترین کار هایی باشد که هر کسی می تواند در زندگی خود انجام دهد اما این کار زمانی لذت بخش تر می شود که بتوانید از ثانیه به ثانیه خوابیدنتان درآمد داشته باشید. اما چه طور می شود از خوابیدن هم درآمد داشت؟ در حالی که دانشمندان در مورد اختلالات خواب تحقیق می کنند، این اشخاص چرت می زنند. بدون شک این باید راحت ترین شغل روی کره زمین باشد!
سرسره آبی
تستر سرسره آبی!
قطعا هیچ کدام از ما از تفریح بی وقفه و هیجان زیاد خسته نخواهیم شد و قطعا وقت مورد توجهی از زندگی روزانه خود را به تفریحات هیجان انگیز اختصاص میدهیم تا خستگی کار های روزانه خود را از تن به در کنیم. اما باز هم قصد داریم تا یکی از هیجان انگیزترین شغل های عجیب را به شما معرفی کنیم. تستر سرسره آبی! اشخاصی که این شغل را انتخاب می کنند در واقع هیجان دائمی و جدایی ناپذیر از زندگی خود را انتخاب کرده اند. البته شاید فکر کنید که این کار ممکن است خطرات زیادی هم داشته باشد اما همه چیز ایمن تر از آن چیزی است که شما فکر می کنید.
تست کننده های سرسره آبی باید تمام جنبه های ایمنی را بررسی کنند و مطمئن شوند که این سواری ها کاملاً ایمن هستند اما اگر مابین این تست ها مشکلی هم به وجود بیاید بیمه تمامی خسارت ها را به عهده میگیرد.
نقش بازیگر جسد
بازیگر نقش جسد:
احتمالا از نظر بسیاری این شغل، شغل جالبی نباشد و قطعا بسیاری از افراد برای انجام دادن آن مقاومت کنند، اما اگر بدانید که تنها برای خوابیدن و نقش بازی کردن مانند یک جسد ۲۰۰ دلار در آمد خواهید داشت، شاید نظرتان عوض شود و تمامی سختی های این کار را به جان بخرید؛ البته افتخار نقش‌آفرینی در یک فیلم یا سریال و محبوب شدن در میان مردم را هم به مزایای آن اضافه کنید(البته اگر به شهرت علاقه دارید.)! این شغل برای به‌دست آوردن پول زیاد در زمان کم، چندان هم بد نیست و میتواند کمک کننده باشد.
تعدادی از جالبترین و البته عجیب ترین شغل هایی که در دنیا رایج هستند را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم که از مطالعه آن و آشنایی با این مشاغل لذت برده باشید.
ژانس تعطیلات رویایی برگزار کننده تور های رویایی است. جهت اطلاع از شرایط تور ها و رزرو آنها با ما از طریق شماره تماس 22243040 در ارتباط باشین.
جهت آشنایی با هتل 5 ستاره شناور بر روی آب اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب قایقرانی دختر 21 ساله تنها در 70 روز اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب تجربه زندگی روزمره در زیر آب اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب خیابان 30 سانتی متری اینجا کلیک کنید.
جهت اشنایی با بزرگترین چرخ و فلک دنیا اینجا کلیک کنید.