تعطیلات رویایی در جام جهانی های گذشته

همانطور که میدانید تنها 9 ماه دیگر به شروع بازی های جام جهانی 2022 باقی مانده است و عزیزانی که قصد شرکت در این دوره از مسابقات را دارند، از همین روز ها برای خرید بلیط ها و… اقدامات خود را آغاز کرده اند تا بتوانند سفری اسوده و بی نظیر را به قطر داشته باشند و از مشاهده بازی ها نهایت لذت را ببرند. در ادامه این مطلب از تعطیلات رویایی قصد داریم تا سابقه خود را در برگزاری دوره های گذشته جام جهانی با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.
گروه خدمات مسافرتی تعطیلات رویایی، در سال 1384 تأسیس شده و از ابتدای فعالیت خود، دانش و تجربه ی پرسنل و مدیران متخصص را با هدف ارائه ی خدماتی متمایز از آنچه سایر دفاتر خدمات مسافرتی ارائه می نمایند، به کار گرفته است. «گروه خدمات مسافرتی تعطیلات رویایی » همواره در تلاش بوده است با برگزاری تورهای خاص برای گروه های کوچک و خانوادگی بنا به در خواست آنها، کسب رضایت خانواده ها ی محترم را به صورتی جدی پیگیری نماید.

در جام جهانی 2014 برزیل در تعطیلات رویایی چه گذشت؟
تعطیلات رویایی به عنوان آژانس منتخب و همکار رسمي فدراسیون جهانی فوتبال(FIFA) و نماینده ی انحصاری مورد تأييد فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران، مسئوليت برگزاري تورهاي جام جهاني برزيل 2014 را از سوي اين فدراسيون برعهده داشت. اين تورها با استقبال بی نظیر علاقمندان به همراهي با تيم ملي فوتبال ايران همراه بود، تا جايي که بخش عمده اي از ايرانيان حاضر در برزيل در روزهاي برگزاري اين جام که از ايران به آنجا سفر کرده بودند افتخار این سفر را به آژانس تعطيلات رويايي داده بودند.
جام جهانی در تعطیلات رویایی
در کنار اين تورهاي عمومي، گروه خدمات مسافرتی تعطیلات رویایی ايده اي تحت عنوان«ساخت مستند سفر هنرمندان به برزیل» را نيز طراحي و اجرا نمود که در آن بیش از 25 نفر از هنرمندان سرشناس سينما و تلويزيون به دعوت اين آژانس در قالب تيم هنرمندان حامي تيم ملي، در برزيل حضور پيدا کردند و از فعاليت هاي اين عزيزان مستندي تهيه شد.
تعطیلات رویایی در جام جهانی
پس از جام جهانی 2014 برزیل تعطیلات رویایی تصمیم گرفت تا برای دومین دوره پیاپی سفر علاقمندان عزیز روسیه را تدارک ببیند و آنها را برای تشویق تیم ملی کشور عزیزمان ایران در جام جهانی 2018 روسیه همراهی نماید.
جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه که ایران برای پنجمین بار در آن حضور یافت.
این جام، اولین جام جهانی تاریخ بود که در اروپای شرقی
برگزار شد. مجموع بازی ها 64 مسابقه بود که در ۱۲ ورزشگاه
در ۱۱ شهر برگزار شد. این مسابقات در 24 خرداد 1397
با مراسم و بازی افتتاحیه در ورزشگاه لوژنیکی مسکو آغاز و
در 24 تیر 1397 با دیدار فینال در همین ورزشگاه به کار خود
پایان داد.

قرعه کشی مسابقات در روز جمعه 10 آذرماه 1396 در کاخ کرملین بین ۳۲ تیم که به 4 گروه 8 تیمی تقسیم شده بودند، برگزار شد. ایران تنها تیم آسیایی بود که در گروه سوم قرار داشت. ایران در گروه B، با تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه شد و بدین ترتیب برنامه های بازی هایش تعیین شد و به رقابت پرداخت.
تعطیلات رویایی در جام جهانی 2018 روسیه چه تور هایی را به علاقمندان ارائه داد؟
✔تور تماشای بازی مقابل مراکش سن پترزبورگ (۳ شب)
✔تور تماشای بازی مقابل مراکش به همراه بازدید از مسکو سنت پترزبورگ (3 شب)، مسکو (۲ شب)
✔تور تماشای بازی مقابل مراکش و اسپانیا به همراه بازدید از مسکو سن پترزبورگ (3 شب) مسکو ( ۲ شب)، کازان (۲ شب).
✔تور تماشای بازی مقابل مراکش، اسپانیا و پرتغال به همراه بازدید از مسکو سن پترزبورگ (۳ شب)، مسکو (۵ شب )، کازان (۲ شب)، سارانک (۲ شب).
✔تور تماشای بازی مقابل اسپانيا – کازان (۲ شب)
✔ تور تماشای بازی مقابل اسپانیا به همراه بازدید از مسکو مسکو (۲ شب)، کازان (۲ شب)
✔تور تماشای بازی مقابل اسپانیا و پرتغال به همراه بازدید از مسکو. مسکو (4 شب)، کازان (۲ شب)، سارانسک (۲شب )
✔ تور تماشای بازی مقابل پرتغال. سارانسک (۲ شب)
✔ تور تماشای بازی مقابل پرتغال به همراه بازدید از مسکو .مسکو (۲ شب)، سارانسک (۲ شب)
🔴خدمات تورها🔴
✔ اقامت در تمام هتل ها با صبحانه و ترانسفر.
✔ گشت های شهری .
✔ ترانسفر بین تمام شهرها در تمام طول تور با پرواز ویا قطار.
✔ سیم کارت برای هر نفر.
✔ ویزای توریستی.
✔ کارت اعتباری بین المللی.
✔بلیط پرواز رفت و برگشت به روسیه.
✔ بیمه توریستی تا سقف ۵۰ هزار یورو.
✔اقلام تبلیغاتی هواداری تیم ملی.
تعطیلات رویایی در جام جهانی
و اما تعطیلات رویایی امسال هم برای سومین دوره متوالی برگزار کننده تور های هیجان انگیز جام جهانی به قطر است. و با توجه به رضایت مشتریان عزیز در دوره های گذشته یقین داریم که امسال نیز تورهای بی نظیر و خاطره انگیزی را به جام جهانی خواهیم داشت.
اگر از علاقمندان به شرکت در مسابقات جام جهانی هستید و هنوز اقدام به خرید بلیط نکرده اید، پیشنهاد میکنیم تا همین الان از طریق لینک زیر اقدام به خرید بلیط های مورد نظر خود نمایید (توجه داشته باشید که برای خرید بلیط ها تنها 3 روز دیگر فرصت داری.).جهت خرید بلیط های بازیهای جام جهانی اینجا کلیک کنید.

جهت آشنایی با نحوه تهیه بلیط های جام جهانی قطر اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب آنچه درباره جام جهانیی 2022 قطر بدانید، اینجا کلیک کنید.
جت آشنایی با تاریخچه جام جهانی اینجا کلیک کنید.