زیباترین مکانهای فرانسه که هنوز ندیده اید!

فرانسه مملو از مکان‌های زیبایی است که مسافران می‌توانند از تاکستان‌های بی‌نظیر گرفته تا انبوهی از باغ های زیبا بگذرند. کامارگ، دلتای باتلاقی در کنار دریای مدیترانه، دارای نمکزارهای قرمز و اسب‌های سفید آزادانه است. در سواحل جنوب شرقی، کورس به دلیل مناطق طبیعی حفاظت شده خیره کننده اش ارزش دیدن دارد. و هیچ چیز مانند ریویرای فرانسه، زرق و برق کشور را به تصویر نمی کشد. اگر به دنبال کمی الهام بصری برای سفر بعدی خود هستید، اجازه دهید تا مکان های جالب و جذاب دیگری از فرانسه را به شما معرفی کنیم تا در سفر خو نهایت لذت را ببرید

.سنانکو ابی، پروونس

گستره‌های به ظاهر بی‌پایان اسطوخودوس، پروونس را به یکی از زیباترین (و خوشبوترین) مکان‌های فرانسه تبدیل کرده است. یکی از دیدنی‌ترین مکان‌ها برای لذت بردن از مزارع گل، کلیسای سنانکو، کلیسای قرن دوازدهمی در نزدیکی روستای گوردس است. رنگ خاکستری ملایم صومعه به نظر می رسد سفارشی برای محیط اطراف آن ساخته شده است، به خصوص در ژوئن و ژوئیه زمانی که هکتارهای اطراف آن به دریایی از بنفش شکوفا می شود.

پاریس

بله، پاریس خود یک مکان دیدنی بی انتها در فرانسه است. شهری که در قدم به قدم آن زندگی جاریست و یک شهر مناسب برای یک پیاده روی طولانی و بی هدف صرفاً برای غوطه ور شدن در مناظر کاملاً فرانسوی به نظر می رسد. در پاریس، همیشه هدفی برای قدم زدن وجود دارد. در Promenade Plantee که اولین پارک مرتفع دنیا محسوب می‌شود، قدم بزنید، پنیر و پنکیک برای پیک‌نیک در باغ‌های لوکزامبورگ تهیه کنید، و روز را با تماشای غروب خورشید در پشت برج ایفل به پایان برسانید.(یک هیجان وصف نشدنی و بی پایان)

باغ های Marqueyssac، Dordogne

باغ های معروف Marqueyssac یکی از خیره کننده ترین مناظر فرانسه و جهان را تشکیل می دهند. 150000 درخت شمشاد حبابدار و پرچین در اطراف قصر قرن هفدهمی که مشرف به دره دوردون است می پیچند. کل چشم انداز شبیه تصویری از یک افسانه Perrault است. این باغ های زیبا و جذاب ارزش حداقل یکبار بازدید را دارند.

صخره های Étretat، نرماندی

ساحل سنگریزه Étretat که در امتداد ساحل آلابستر فرانسه قرار دارد، در میان ملوانان و موج سواران محبوب است. اما بیشتر بازدیدکنندگان به یک دلیل به این بخش از ساحل در نرماندی علیا می آیند: صخره های گچی معروف و صخره های قوسی. در نقاط مختلف امتداد 80 مایلی Étretat، مجسمه‌های طبیعی را می‌بینید که الهام‌بخش مسافران و هنرمندان (به ویژه کلود مونه) برای قرن‌ها بوده است.


کوت د گرانیت، بریتانی
شاید هیچ کجای شمال غربی بریتانی به اندازه کوت د گرانیت رز (یا ساحل گرانیت صورتی) نفس گیر نباشد، خط ساحلی پر از صخره های گرانیتی دیدنی. محدوده زمین شناسی از تخته سنگ های رزگلد عظیم گرفته تا شن های صورتی فرسایش یافته، که رنگ همگی به زیبایی در برابر رنگ کف خاکستری دریا متضاد هستند.

کاخ ورسای

اقامتگاه قرن هجدهم لویی چهاردهم، نمادی ماندگار از اوج تجمل، یکی از تاثیرگذارترین نمایش های ترکیبی هنر، معماری، طراحی داخلی و محوطه سازی در جهان است. این کلیسا دارای یک کلیسای مجلل تزئین شده و یک سالن اپرا کامل است. اتاق‌های خواب ملکه را از دست ندهید، شاهکاری که بیش از حد جذاب است. تالار افسانه ای آینه ها که امروزه هنوز توسط دولت فرانسه برای پذیرایی از سران کشورها استفاده می شودنیز یکی از زیبایی های بی پایان این کاخ است.

کانال دو میدی، اکسیتانیا

کانال دو میدی آبراهی پردرخت به طول ۱۵۰ مایل است که از شهر تولوز به سمت دریای مدیترانه می‌رود. در حالی که مطمئناً می‌توانید زیبایی کانال را از سواحل تحسین کنید، توصیه می‌کنیم مناظری از عرشه چوب ساج صیقلی یک بارج رودخانه را تماشا کنید. شما نمی توانید در این آبراه به تنهایی شنا کنید اما جای نگرانی وجود ندارد. مجموعه ای متشکل از هفت قایق به صورت اجاره ای در دسترس هستند شما هستند که با خیالی آسوده می توانید در ایسن مسیر سفر کنید و یکی از رویایی ترین مکان های دنیا را ببینید.

گیورنی

گیورنی روستای کوچکی در مرز نرماندی است که بیشتر به دلیل داشتن خانه و باغ ارزشمند کلود مونه در کنار رودخانه شهرت دارد، که هر دوی آنها امروزه برای بازدید عموم باز هستند. خانه صورتی پاستلی مانند یک عکس زیبا است، با کرکره های سبز بهاری و پیچک در هر سطحی می خزند. و باغ ها مانند یک نقاشی امپرسیونیستی هستند که با نیلوفرهای آبی، بیدهای گریان، ویستریا و پل معروف ژاپنی سبز رنگ زنده شده اند.

تعدادی از زیباترین مکان های فرانسه را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم که در سفر خود از بازدید از این مکان های شگفت انگیز لذت ببرید. تیم تعطیلات رویایی برگزارکننده تور های رویایی به فرانسه است. جهت اطلاع از شرایط تور ها و رزرو آنها با ما از طریق شماره تماس 02122243040 تماس بگیرید.