کوچه فانوس های جادویی آتن

چه اتفاقی می افتد زمانی که یک سازمان غیر انتفاعی، یک استودیوی خلاق و مردم محلی گرد هم می آیند با یکدیگر به وصله پینه کردن محله خود با یک ایده روشن فکر می کنند؟ شما میتوانید نصب و راه اندازی هنر روشنایی خیابان Pittaki در محله Psiri آتن، یونان را ببینید.

تعطیلات رویایی

Psirri، واقع در مرکز شهر در نزدیکی میدان مونیستریکی، از سالهای گذشته از یک رونق خاص برخوردار بوده است. این ناحیه از یک منطقه زیرزمینی به یک مرکز شبانه پویا تبدیل شده است که با بارها و کافه های مجلل، مغازه های پر محصول و موزه هنر خیابانی در فضای باز پر شده است. اما همه خیابان های Psirri از این احیا بهره نبرده اند.

 

خیابان پیتاکی، کوچه صنعتی روشن در نزدیکی میدان مونیستریکی که خیابان ارومو را به Psirri متصل میکرد دارای محبوبیت چندانی نبود و پیاده رو خیابان با مغازه ها و کسب و کارهای کوچک رونقی نداشت.

خرید بلیط

اما همه چیز در سال 2012 تغییر کرد، زمانی که یک سازمان غیر انتفاعی به نام Imagine The City با استودیو طراحی Beforelight همکاری کرد تا خیابان فراموش شده را اصلاح کنند. با ایده تبدیل کوچه تاریک به یک تفرجگاه.

آنها آغاز کردند کار خود را با درخواست از مردم محلی برای اهدای لامپ و حباب ها، و ساکنان به سرعت لوسترها، فانوس کاغذی چینی، و لوازم جانبی لامپ و سیم، و غیره، برای ایجاد یک تاج روشن گرم در طول خیابان.

تور ارزان

امروزه این کوچه فراموش شده در حال حاضر به یک نقطه مقصد توریستی تبدیل شده است و نصب و راه اندازی نور در کوچه در حال حاضر برای بیش از پنج سال است که به این مکان زیبایی خاصی داده است. این ایده منحصر به فرد ثابت می کند که یک بار دیگر، هنگامی که مردم برای یک علت خوب گرد هم می آیند، چیزی زیبا باید از آن بیرون بیاید.

 

یکی از جذابیت های بی نظیر اتن را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریثم که در سفر خود با مراجعه به آن نهایت لذت را ببرید.

آیا میدانستید که تعطیلات رویایی برگزار کننده تور های بی نظیر با قیمتی غیر قابل رقابت به سراسر اروپا و از همه مهمتر اتن است؟ پیشنهاد میکنیم همین الان با ما تماس بگیرید تا تورهای رویایی و مطابق میل خود را رزرو کنید.

تلفن:02122243040