جوانترین خلبانی که تمام دنیا را خواهد دید!

با جوانترین خلبان جهان آشنا هستید؟ ایا میدانید او چند ساله است؟ ایا میدانید که او قصد دارد تا یکی از رکوردداران گینس باشد؟
بله درست حدس زدید امروز قصد داریم تا یکی از جوانترین، با انگیزه ترین و شگفت انگیز ترین خلبانان جهان را به شما عزیزان معرفی کنیم. جوانترین دختری که قصد دارد تا نام خود را در کتاب رکورد های جهانی گینس ثبت کند و شهر خود را مشهور سازد.

زارا رادرفورد در زندگی خود با مشکلات زیادی روبرو بوده است. این دختر جوان در سال 2002 متولد شد. زارا رادرفورد یک جوان 19 ساله شجاع است که در تلاش است رکورد جوانترین زن را که به تنهایی در سراسر جهان پرواز می کند را بشکند. این دختر بریتانیایی بلژیکی در بروکسل، بلژیک به دنیا آمد و در همین سرزمین بزرگ شد.
زارا رادرفورد 19 ساله بلژیکی در تلاش است تا رکورد جدیدی را ثبت کند و جوانترین زنی باشد که به تنهایی با یک هواپیمای کوچک در سراسر جهان پرواز می کند. زارا رادرفورد درست قبل از ساعت 10:00 ، با نیم ساعت تاخیر به دلیل شرایط آب و هوا، به هدف ماجراجویی خود از Kortrijk در بلژیک حرکت کرد. زارا رادرفورد اولین توقف خود را در فرودگاه پاپهام در همپشایر در ساعت 11:30 انجام داد. همچنین وی قصد دارد در طول سفر خود به 52 کشور پرواز کند و دو بار از خط استوا عبور کند. دور زدن زارا رادرفورد شامل برنامه منظم و مشخص شده ای است که شامل 70 توقف برنامه ریزی شده با 19 روز استراحت است. زارا رادرفورد نوجوان که از یک خانواده خلبان است. او در سن 14 سالگی آموزش را آغاز کرد و در سال 2020 گواهینامه خلبانی خود را دریافت کرد.
این خلبان ۱۹ ساله بلژیکی-بریتانیایی که در ماه اوت بلژیک را برای این سفر ترک کرد، امیدوار است تا اواسط ژانویه ۲۰۲۲ سفر ۵۱ هزار کیلومتری خود در پنج قاره و ۵۲ کشور را به پایان برساند.

او به خبرنگاران در پایتخت اندونزی گفت که سخت‌ترین مسیری که تاکنون پرواز کرده است در شمال روسیه بود زیرا اگر مشکلی پیش می‌آمد رسیدن کمک در دمای زیر صفر احتمالا ساعت‌ها طول می‌کشید.
او گفت: «اگر به هر دلیلی موتور دچار مشکل شود، فکر می‌کنم می‌توانم زنده بمانم. می‌توانم روی زمین فرود بیایم یا از چتر نجات استفاده کنم یا داخل آب بپرم. در نهایت خوب خواهم شد.»
وی با این حال افزود: «مشکل این است که اگر من در دمای منفی ۳۵ درجه سانتی‌گراد باشم، وقتی روی زمین فرود بیایم و سه ساعت با نزدیک‌ترین انسان فاصله داشته باشم، در واقع نمی‌دانم چقدر می‌توانم زنده بمانم.»
روث‌فورد برای رسیدن به معیارهای پرواز به دور دنیا، دو نقطه مقابل یکدیگر در کره زمین را مشخص کرده است که یکی شهر جمبی در اندونزی و دیگر شهر توماکوی کلمبیا است.
جوانترین خلبان
این دختر خلبان با توصیف این که هر پرواز به تنهایی یک «ماجراجویی» و چالش هوشمندانه است، ابراز امیدواری کرد که سفر او الهام‌بخش دیگر زنان جوان در حوزه‌های هوانوردی، علم، فن‌آوری، ریاضیات و مهندسی باشد.
رکوردی که او برای شکستن آن تلاش می‌کند متعلق به شستا ویز است که در سال ۲۰۱۷ یعنی در زمان پرواز انفرادی به دور دنیا ۳۰ ساله بود.
زندگی یکی از جوانترین خلبانان جهان را برای شما عزیزان تعریف کردیم و امیدواریم که از مطالعه این مطلب نهایت لذت را برده باشید.
تیم تعطیلات رویایی برگزار کننده تور های رویایی به سراسر اروپا است. اگر تمایل دارید تا سفر های بینظیری را تجربه نمایید، پیشنهاد می کنیم با ما تماس بگیرید تا ما تمامی اطلاعات و جزئیات تور ها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همچنین فروش تورهای رویایی نوروز ما با قیمت هایی استثنایی آغاز شده است. جهت اطلاع از تمامی شرایط تور ها با ما تماس بگیرید.
تلفن:02122243040
اگر به مطالعه مطالب جذاب و عجیب گردشگری علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم تا مطالب زیر را حتما مطالعه نمایید.

هیجان انگیزترین سرزمین اروپای شرقی
شهر های عجیبی که از وجود آنها خبر نداریم!
جزیره ای که تصور نمیکنید مسکونی باشد!
اتاقی که بیشتر از 45 دقیقه نمی توانید آن را تحمل کنید!
زیباترین مومیایی تاریخ در دل معبد کاپوچین
آشناایی عجیب ترین انسان هایی که در تاریخ وجود داشته اند