Thompson Rivers University

امروز یکی از راه های رایج مهاجرت به کانادا اخذ ویزای تحصیلی و ادامه تحصیل در این کشور است اما پیدا کردن دانشگاه مناسب، کم هزینه، برخورداری از سطح علمی بالا و… کمی مشکل است. امروز قصد داریم تا یکی از بهترین دانشگاه های کانادا را که اخذ پذیرش از آن کار مشکلی نیست را به شما معرفی کنیم.
دانشگاه تامسون ریورز (Thompson Rivers University) در سال ۱۹۷۰ به عنوان یک دانشگاه آموزشی و تحقیقاتی برای عموم افتتاح شد و در حال حاضر یکی از بهترین و مطرح ترین دانشگاه های کشور کانادا است. نکته جالب درباره این دانشگاه آن است که بسیاری از افراد موفق و رهبران جهانی در حوزه تجارت و کسب و کار از دانشگاه تامسون ریورز فارغ التحصیل شده‌اند.

دانشگاه تامسون ریورز در شهر کملوپس (Kamloops) کانادا واقع شده است و یک دانشگاه دولتی محسوب می‌شود. در دانشگاه TRU نود و دو درصد از دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی می توانند وارد بازار کار بشوند و این عامل به دلیل کانکشن بسیار بالای این دانشگاه است.
در دانشگاه تامسون ریورز موفقیت دانشجویان در الویت قرار دارد این دانشگاه به دانشجویان خود این امکان را می دهد تا با گزینه های خدمات دانشجویی فردی، فرصت های یادگیری عملی و محیطی متنوع و فراگیر به اهداف خود در زمینه های آموزشی و کاری برسند.
علاوه بر تمامی ویژگی‌های علمی که در بالا ذکر شد، محیط وسیع و زیبای این دانشگاه در قلب شهر کملوپس در استان بریتیش کلمبیا، چشم گیری این دانشگاه را دو چندان کرده است و باعث افزایش محبوبیت آن نزد دانشجویان بین‌المللی شده است.

دانشگاه فوق‌العاده بیش از ۱۴۰ برنامه آموزشی را در قالب انواع مقاطع تحصیلی و گواهی نامه های آموزشی و بیش از ۶۰ برنامه آموزشی به صورت آنلاین برای متقاضیان ارائه می نماید. جالب ترین و مفیدترین مزیت این دانشگاه آن است که دانشگاه تامسون ریورز برای پذیرش دانشجو هیچ محدودیت سنی ندارد.

به دلیل استقبال فراوان همراهان عزیز تعطیلات رویایی جهت اخذ پذیرش این دانشگاه فوق‌العاده ما تصمیم گرفتیم تا لایوی را در این باره برگزار کنیم و به تمامی سوالات شما علاقمندان پاسخ دهیم. جهت پیوستن به جمع علاقه مندان و شرکت کنندگان در لایو دانشگاه TRU به صفحه ما بپیوندید و سوالات خود را در این زمینه از ما بپرسید تا در لایو به تک تک آنها بررسی شود. چهارشنبه سوم شهریورماه ۱۴۰۰ منتظر دیدارتان هستیم (جهت اطلاع از زمان لایو پوستر زیر را به صورت کامل مطالعه نمایید و جهت پیوستن به صفحه اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید.)


جهت اگاهی از مشاغل مورد نیاز کانادا اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب مراحل اخذ پذیرش ویزای تحصیلی کانادا اینجا کلیک کنید.
جهت آگاهی از ارزان ترین شهر های کانادا برای تحصیل اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #ویزا آنلاین #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #کار #ویزای کاری #دانشگاه لوند #دانشگاه گوتنبرگ #دانشگاه KTH #دانشگاه اوپسالا #کانادا #بهترین کشور ها برای تحصیل #ارزانترین کشور ها برای تحصیل #مهاجرت #اقامت تحصیلی #کانادا #تحصیل در کانادا #دانشجو #شهر هایدانشجویی #ارزان ترین شهر های کانادا برای تحصیل #سوئد #دانشگاه #ارزان #المان #دانشگاه #ویزا #ارزان ترین شهر ها #تحصیل در خارج #ویزا ی تحصیلی کانادا #IRCC #کرونا #سفر در دوران کرونا #سفر به کانادا #سفر به کانادا در دوران کرونا #پاسپورت #ویزا #TRU # دانشگاه تب ار یو #لایو #ویزا آنلاین