کشوری ویژه طبیعت دوستان؛ کانادا

کانادا یکی از محبوبترین کشور‌هایی است که امکان ندارد کسی آن را نپسندد . سلیقه شما هرچی باشد، بی‌تردید در زیبایی‌های فراوان این کشور غرق خواهید شد. اگر از شهر‌های مدرن مانند تورنتو و مونترال استقبال نمی‌کنید و از جشنواره‌های پرشکوه، رستوران‌های درجه یک و مراکز تفریحی و فرهنگی متنوع بیزارید، می‌توانید به سنت جونز بروید و در تاریخ آن غرق شوید. شهر سنت جونز قدیمی‌ترین شهر قاره آمریکای شمالی است و سنت‌های تاریخی جذاب و فراوانی را در اختیار شما خواهد گذاشت.

در این کشور عاشقان طبیعت به راحتی به آرزو‌های خود دست خواهند یافت. کوه‌های عظیم، یخچال‌های طبیعی، مزارع متنوع، دریاچه‌های عمیق، آبشار‌های بلند، رودخانه‌های طولانی و چشم انداز های سر سبز، مناظری هستند که در کانادا به راحتی قابل دسترس می‌باشند. این همه نعمت‌های طبیعی را در کنار حیات وحش فوق‌العاده این ناحیه شامل خرس‌های قطبی، اسب‌های وحشی، گوزن‌ها نهنگ‌های عظیم قرار دهید تا مجموعه‌ای از بهترین صحنه‌های طبیعت نصیب شما شود.
در قرن هجدهم میلادی، نویسنده معروف فرانسوی به نام ولتر کانادا را به چند هکتار برف توصیف کرد اما امروزه این چند هکتار، به کشوری مرفه با آمیختگی فرهنگی بین‌المللی تبدیل شده است.

کانادا به معنی دهکده و زیستگاه است و دلیل نام‌گذاری آن شرایط مساعد آن برای کشت و کار بوده است. کانادا در اصل به سرزمین‌های دو سویه رودخانه سنت لارنس گفته می‌شود و چون این مناطق در مقایسه با مناطق اطراف آن گرم‌تر و امکان کشت و کار و زندگی فراهم‌تر است به آن کانادا می‌گویند.
این سرزمین پهناور از شمال آمریکا تا قطب شمال کشیده شده است و مرز آن با آمریکا به طول ۹۰۰۰ کیلومتر طولانی ترین مرز خاکی در جهان است.
کانادا دومین کشور پهناور جهان است و هزاران چشم‌انداز طبیعی و تاریخی زیبا دارد.
۶۰ درصد از دریاچه‌های جهان در کانادا قرار دارند و این کشور ۳۲۰۰ دریاچه بزرگ دارد.از ساحل رودخانه سنت لارنس در شرق تا کوه‌های راکی در غرب و از مرکز آمریکا در جنوب تا اقیانوس منجمد شمالی می‌توانیم حضور این کشور جذاب را حس کنیم. کانادا را با آبشار نیاگارا، کوهستان برف‌گیر راکی، پارک جنگلی بانف و دریاچه میشیگان می‌شناسند.

قایقرانی، کوهنوردی، ماهی گیری، اسکی و کمپینگ از سرگرمی‌های رایج در کانادا است.افزون بر زیبایی‌های طبیعی، کانادا جذابیت‌های مدرن بسیاری نیز دارد. جالب است بدانید کهاین کشور ثروتمند یازدهمین اقتصاد برتر جهان است. به دلیل کیفیت بالای زندگی و آزادی اقتصادی کانادا نه تنها کشوری مطلوب برای کانادایی‌ها اس، بلکه بهشت موعود مهاجران نیز به شمار می‌رود.
شما می‌توانید به کشور کانادا سفر کنید و از زیبایی‌های بی انتهای آن لذت ببرید.
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.
تلفن:۲۲۲۴۳۰۴۰

جهت مطالعه مطلب اخرین شرایط حاکم برای سفر به کانادا در دوران کرونا اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب مشاغل مورد نیاز کانادا اینجا کلیک کنید.
جهت آگاهی از دانشگاه های معتبر کانادا اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مراحل اخذ پذیرش ویزای دانشجویی اینجا کلیک کنید.

آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #ویزا آنلاین #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنمایی #اقدام #ویزا کاری #ویزا تجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #کار #ویزای کاری #دانشگاه لوند #دانشگاه گوتنبرگ #دانشگاه KTH #دانشگاه اوپسالا #کانادا #بهترین کشور ها برای تحصیل #ارزانترین کشور ها برای تحصیل #مهاجرت #اقامت تحصیلی #کانادا #تحصیل در کانادا #دانشجو #شهر هایدانشجویی #ارزان ترین شهر های کانادا برای تحصیل #سوئد #دانشگاه #ارزان #المان #دانشگاه #ویزا #ارزان ترین شهر ها #تحصیل در خارج #ویزا ی تحصیلی کانادا #IRCC #کرونا #سفر در دوران کرونا #سفر به کانادا #سفر به کانادا در دوران کرونا #پاسپورت #ویزا