هیجان انگیزترین سرزمین اروپای شرقی

وقتی صحبت از سفر رفتن به میان می آید شاید کمتر کسی حاضر باشد به صربستان سفر کند ان هم در زمستان. اما واقعیت چیز دیگری است. صربستان در زمستان آنقدر زیبا می شود که هرکسی بخواهد به این سرزمین سفر کند، در زمستان سفر خود را آغز می کند تا بتواند از یبایی های بی انتهای این سرزمین در زمستان لذت ببرد.
صربستان
کوه‌های پوشیده شده از از برف. به هرجا که نگاه می کنی از یرف پوشیده شده و سفید است. چشمه‌های آب گرم و آبگوشت‌های دلچسب و… تمامی این موارد به ما اثبات می کنند که بهترین زمان تجربه سفر به صربستان، قلب بالکان اما محصور در خشکی، ماه‌های زمستان است. از مهمانی گرفتن با آبگوشت‌های ادویه‌دار در پایتخت دوست‌داشتنی کشور تا پیاده‌روی در مسیرهای پیاده‌روی پربرف در غرب دست‌نخورده صربستان، برای هر گردشگر در هیجان‌انگیزترین سرزمین عجایب اروپای شرقی در زمستان را پدید می آورد و لحظات تکرار نشدنی را برای وی رقم می زند.
صربستان
هنگامی که به صربستان فکر می‌کنید حتما باید از چشمه های آب گرم آن دیدن کنید. چشمه‌های معدنی و استراحت‌گاه‌ها، که محلی‌ها آنها را بانیا می‌نامند، از زمانی که رومی‌ها هزاران سال پیش برای نخستین بار در این سرزمین مستقر شدند، یک سرگرمی زمستانی دلچسب و هیجان انگیز بوده است. در مرکز کشور، در 200 کیلومتری جنوب بلگراد، شهر جنگلی به نام وِرنیاجکا بانیا وجود دارد که محلی شامل بینهایت هتل‌ و استراحت‌گاه‌های مدرن با چشمه‌‌های آب معدنی است که با هفت چشمه آبگرم طبیعی شهر تغذیه می‌شوند. همچنین بانیا کوویلیاجکا و سوکوبانیا، دو تا از قدیمی‌ترین چشمه‌های آبگرم کشور را در خود جای داده اند که به عقیده ساکنان آن منطقه آب این چشمه ها خاصیت درمانی بینظیری دارند.

در نوی ساد از کریسمس استقبال کنید.
در سال میلادی2022، نوی‌ساد، شهری که همراه با کافه‌های فضای باز دلچسبش، گالری‌های هنر معاصر و صحنه‌ موسیقیهای موسیقی جذاب شناخته می‌شود، پایتخت فرهنگی جدید اروپا و نخستین شهر غیر اتحادیه اروپا خواهد بود که این عنوان معتبر را دریافت می‌کند. در زمستان، خیابان‌ها و میدان‌های پربرف آن با رشته‌های چراغ‌های افسونگر برای کنسرت‌ها، نمایشگاه‌های هنری، بازارهای کریسمس و سواری‌ با کالسکه‌های اسب‌دار تزئین می‌شوند و صحنه ای خیره کننده و فوق العاده جذاب را پدید می آورند.

در مسیرهای برفی پیاده‌روی یا سوارکاری کنید و از زمستان خود نهایت لذت را ببرید
شاید تصور کنید که اگر در زمستان به مسافرت بروید فقط باید در هتل ، مراکز خرید و هر مکان سربسته و گرم دیگری زمان را سپری کنید تا بتوانید یک سفر دلچسب داشته باشید اما اشتباه می کنید.
در پارک تارا، جایی که رودهای زمردی و تنگه‌های شیب‌دار در منطقه‌ای با مساحت 220 کیلومتر مربع کشیده شده‌اند، شبکه‌ای از مسیرهای پیاده‌روی وجود دارد و یکی از بهترین گردش‌ها در اروپا را ممکن می‌سازند. با گردش در میان جنگل‌های سفید پوش شده و پر از برف ، از آبشارهای یخ‌زده، دریاچه‌های فیروزه‌ای و روستاهای سنتی خواهید گذشت . در این مسیر رویایی نه تنها می توانید از فصل زمستان نهایت لذت را ببرید، بلکه می توانید از روستاهایی که در مسیر دارید خوراکی های لذیذ و لذت بخش از جمله دونات‌های پرشده با آلو نیز استفاده کنید و لذت وصف نشدنی را برای خود رقم بزنید.
همچنین از Sjenic، بلندترین نقطه دید در پارک، منظره‌های شگفت‌انگیز دریاچه Perucac و دره Derventa را خواهید دید و از زیبایی بینظیر آن شگفت زده خواهید شد.
تعدادی از جذابیت های بینظیر صربستان را به شما عزیزان معرفی کردیم و امیدواریم که سفر های لذت بخشی را به این کشور رویایی تجربه کنید.

فروش تورهای نوروز ما اغاز شده است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور ها از طریق شماره تماس زیر با ما در ارتباط باشید.
تلفن:02122243040
جهت آشنایی با مکان ها و کشور های هیجان انگیز دیگر جهان پیشنهاد می کنیم مطالب زیر را حتما مطالعه نمایید.
شهر های عجیبی که از وجود آنها خبر نداریم!
جزیره ای که تصور نمی کنید مسکونی باشد!!
زیباترین مکان های فرانسه که هنوز ندیده اید.
طبیعت بکر سوئیس برای گردشگران