ثروت عجیب دانمارکی ها

براساس آخرین اطلاعات بانک مرکزی دانمارک ‌خانواده‌های دانمارکی ثروتمند ‌ترین افراد اتحادیه اروپا هستند و بیشترین پس‌انداز نقدی و بازنشستگی را دارند.
متوسط خانوار در دانمارک از ۳ ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ یک میلیون و سی و دو هزار کرون دانمارک معادل سیصدهزار دلار آمریکا و ۱۷۸ هزار یورو دارایی مالی داشته است. این درحالی است که میانگین دارایی اروپا ۴۵۰ هزار کرون دانمارک است. این امر باعث شده است تا دانمارک در جایگاه نخست و هلند، سوئد، لوگزامبورگ و بلژیک در جمع ۵ کشور بهدی قرار بگیرند. خانواده‌های اهل لوگزامبورگ با یک میلیون و پنجاه و نه کرون دانمارک صاحب دومین دارایی مالی، خانواده‌های هلندی با یک میلیون و پنجاه و هشت هزار کرون دانمارک و سوئد با یک میلیون و پنجاه و یک میلیون کرون در مقام‌های سوم و چهارم قرار دارند.

کارشناسان معتقدند، رشد ثروت خالص دانمارکی‌ها به علت برنامه‌های پس‌انداز و سرمایه‌گذاری برای دوران بازنشستگی است که چند دهه‌ایست پس از آغاز اشتغال به کار توسط هر جوان دانمارکی به آنها پیشنهاد شده و انتخاب حداقل یک برنامه اجباری بوده است. جالب است بدانید که تجزیه و تحلیل بانک مرکزی دانمارک نشان داد که ثروت دانمارکی‌ها در سه ماه نخست امسال حتی به طور متوسط ۲۴۰۰۰ کرون دانمارک بیشتر شده است.
اما انچه تعجب آور است این است که دانمارکی‌ها در سه ماه سوم سال ۲۰۱۹ در رده ششم ثروت و دارایی در اروپا قرار گرفته بودند اما در سه ماه اول سال ۲۰۲۱ آن‌ها حدود ۱۱/۹ درصد از درآمد قابل استفاده خود را پس‌انداز کردند. جالب است بدانید که اشتغال در این سه ماه متوالی افزایش یافته است و درحال حاضر به سطح رکوردی که درست قبل از وقوع بحران کرونا در دانمارک مشاهده شده است، نزدیک است و این بدان معنا است که بسیاری از افراد مقیم در دانمارک درحال حاضر از نظر مالی وضعیت خوبی دارند.

قسمتی از ثروت و دارایی دانمارک را برای شما شرح دادیم و امیدواریم که از مطالعه آن لذت برده باشید. ما در مطالب روزهای گذشته تعداد زیادی از موارد جذاب درباره دانمارک را برای شما عزیزان بازگو کرده ایم و مطالعه آن ها را به شما پیشنهاد می کنیم.
جهت مطالعه مطلب درباره دانمارک بدانیم اینجا کلیک کنید.
جهت مطالعه مطلب لگو لند اینجا کلیک کنید.
جهت مشاهده سواحل زیبای دانمارک اینجا کلیک کنید.
جهت آشنایی با یکی از جذاب ترین موزه های دانمارک اینجا کلیک کنید.

#آژانس تعطیلات رویایی #تعطیلات رویایی #گردشگری #سفر #مسافرت #ویزا #پاسپورت #شنگن #اروپا #تور اروپا #وام گردشگری #کیش #آفر #تور #هواپیما #قطار #اتوبوس #بلیط #تور خارجی #طبیعت گردی #باران #زیبا #ویزا آنلاین #ایران #ایرانگردی #روادید #توریسم #اقامت #ویزا تحصیلی #تحصیل #دانشگاه #تحصیلی #زبان #زبان انگلیسی #راهنماییجاری #کسب وکار #سرمایه #شرکت #گردشگری #زیبایی #دیدنی #تور #راهنما #مسافرت #مردم بومی #مراسم #آیین #سفر رفتن #طبیعت #غذا #فرهنگ #زیست بوم #گردش #سوغاتی #صنایع دستی #سنگ قیمتی #غذا #خوشمزه #آسیا #تور اسیا #امنیت #مهاجرت #خوشمزه #بی‌نظیر #اقتصاد #مردم #موقعیت #نروژ #اقدام #اقامت #کار #خانواده #تور # کیش # تفریح #تاریخ #خوشگذرانی #میکامال #تفریح #تجارت #تجاری #تله کابین #اکواریوم #تونل باد #بازدید #گردش #تهران #عمارت قزاقخانه #قاجار #ناصرالدین شاه قاجار #مظفرالدین شاه قاجار #تاریخ #ایتالیا #گردش #تاریخچه ایتالیا #گردش در ایتالیا #رم #گردش در رم #میکلانژ #دیدنی #معبد پانتئون #پله های اسپانیایی #سالن موسیقی #کنسرت #رومن فروم #فستیوال #ایتالیا #میلان #اتومبیل رانی #فشن #فشن مد و لباس #خرید #ونیز #مراکز خرید #مراکز خرید ونیز #هنر #ایتالیا #رنسانس #فوتوریسم #ماکیایولی #هنرمند #هنرمندان #هنردوستان #جزیره #ارزان #جزیره ارزان #اروپا #ساختمان #آپارتمان #اسپانیا #گردش #سفر به اسپانیا #پارک لورو #تفریح #شادی #دلفین #باغ وحش #نهنگ قاتل #شیر آبی #شیر #طوطی #فستیوال #جشنواره #گوجه فرنگی #گردش در تهران #باغ امیر سلیمانی #مجارستان #درباره مجارستان بدانیم #پارک #پارک ملی #پارک های ملی مجارستان #جشنواره های مجارستان #مجارستان شگفت انگیز #بلغارستان #اختراعات بلغارستان # دانشمند#غذا #غذا های بلغاری #غذا های بلغارستان #جشنواره های بلغارستان #یونان #گردش در یونان #دانمارک #همه چیز درباره دانمارک #لگو #لگو در دانمارک #ثروت عجیب دانمارکی ها