اقامت های ترسناک د رترسناکترین هتل ها

تقریبا تمام افرادی که به دنبال رزرو هتل هستند، تمایل دارند شب و یا شبهای پر از آرامشی را در فضای مناسب سپری کنند.

اما در این میان هستند افرادی که به دنبال کسب هیجان و تجربه‌های جدید هستند. بنابراین هتل‌هایی را انتخاب می‌کنند که از همه لحاظ متفاوت هستند. هتل‌هایی که به ترسناکترین هتل‌های دنیا معروف هستند، توسط ماجراجوترین افراد جهان رزرو می‌شوند.

قطعا تا الان متوجه شده اید که این مطلب از تعطیلات رویایی درباره ترسناک ترین هتل های جهان است. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید تا شما را به سفری ترسناک دعوت کنیم.

هتل زندان کاروستا

اگر از آن دسته افراد ماجراجو و به دنبال تجربه وحشت هستید، به لیتوانی بروید! در این کشور زندانی مخوف به نام کاروستا وجود دارد که این روزها به هتل تبدیل شده است. یک هتل عجیب که قطعاً خواب آرامی در آن نخواهید داشت!

این زندان سابقاً محلی برای نگهداری افراد حزب نازی و زمانی زندان مخصوص مجرمان جنگی روسیه بوده است. در بدو ورود به این زندان باید لباس زندانی به تن کنید و تنها 1 ساعت در روز حق هواخوری خواهید داشت. شب راس ساعت خاصی برق‌ها خاموش می‌شوند و مهمانان در اتاق‌های تنگ و تاریک با درب‌های آهنی زنگ زده محبوس می‌شوند!

بسیاری از زندانیان لیتوانی در این زندان شکنجه شده و به قتل رسیده‌اند و به اعتقاد بسیاری از افراد روح آنها در، در و دیوارهای زندان حضور دارد…

شما حاضرین حتی برای یک شب در این هتل اقامت داشته باشین؟؟

هتل خونین دنیا

ترسناک‌ترین و چندش‌ترین هتل دنیا همین هتل مک کامی مانور “McKamey Manor” است که در سان‌دیه‌گو آمریکا ساخته شده است. در این هتل و 4 لوکشین مختلف میتوانید ترسناکترین تجارب عمرتان را پشت سر بگذارید.

در هتل مک کامی به صندلی بسته می‌شوید و روی شما خون پاشیده می‌شود، سپس سر شما با قفس پر از مار قفل می‌شود. مرحله بهدی بعدی دست و پای شما را با لباس های مخصوص بیماران روانی می‌بندند و با زنجیر آهنی بدنتان را قفل می‌کنند و در یک قفس تنگ و تاریک انداخته می‌شوید.

مدت حضور شما در این هتل حداکثر 8 ساعت است و اگر بتوانید تمام این 8 ساعت را دوام بیاورید و فرار نکنید اسمتان در تاریخ این هتل ثبت خواهد شد.

هشدار: رزرو هتل مک کامی، حتی مردان بزرگ را نیز به گریه می‌اندازد!

هتل های ترسناک دنیا

بوتیک هتل امیلی مورگان

بوتیک هتل امیلی مورگان با 177 اتاق به سبک نئوگوتیک ساخته‌شده و به وجود فعالیت‌های پانورامیک در آن شهر دارد. این هتل موقعیت عالیی از نظر موقعیت جغرافیایی دارد و به طور دقیق در آلامو تگزاس واقع شده است.

در گذشته ساختمان این هتل متعلق به یک بیمارستان بوده که در آن فعالیت‌های پزشکی و روانپزشکی صورت می‌گرفته است. در زیر زمین هتل نیز یک سردخانه بوده که اینروزها از آن سر و صداهای عجیب و نامفهومی به گوش می‌رسد.

اگر تمایل دارید که شب را در این هتل عجیب و غریب سر کنید و تجربه یک اتفاق ماورایی را در کارنامه تان ثبت کنید حتما در طبقات هفتم، نهم، یازدهم و یا دوزادهم این هتل بوتیک اتاقی را رزرو بفرمایید.

هشدار: تجربه تمام مهمانان گذشته هتل بوتیک امیلی مورگان نشان میدهد که شب را از شدت همهمه و هیاهوی صداهای نامفهوم نمیتوانید به راحتی صبح کنند.

هتل وحشت در لاس وگاس

نترسید! در این هتل خبری از روح و جن و جسدهای مدفوع در لای جرز دیوارها نیست. در اینجا فقط میلیون‌ها دلار هزینه‌شده است که شما حتی یک شب آرام هم نداشته‌باشید.

هتل وحشت مساحتی بیشتر از 1300 مترمربع دارد و در طراحی داخلی و نمای بیرونی آن از عناصری استفاده‌شده که جز ترس و وحشت چیز دیگری را القا نمی‌کنند.

در هتل وحشت لاس وگاس تمامی عناصر  مصنوعی هستند و اگر در مسیر راه پله‌ها و اتاق‌ها احیاناً جسدهای تکه پاره و آغشته به خون را دیدید اصلا تعجب نکنید همه آنها در واقعی‌ترین شکل ممکن ساخته شده‌اند.

ایا حاضرین حتی برای یک شب در این هتل های مخوف و ترسناک اقامت داشته باشین؟ به نظزتون میتونین ساعت هایی هرچند کوتاه را در این هتل ها بگذرانید؟؟

اگر اهل مجرا جویی و تجربه های جدید هستین پیشنهاد میکنیم حداقل از یکی از انها دیدن کنید. البته اگر نمیترسید.

 

جهت مطالعه مطالب عجیب دیگر پیشنهاد میکنیم حتما سری به مطالب زیر بزنید.

درباره جیمز وب چه میدانید؟

نکاتی درباره افریقا که نشنیده اید!

رها کردن تحصیل و بازی با لگو ها

خلبانی که داوطلب مرگ شد اما زنده ماند.