16 اگوست روز جهانی ترن هوایی

ترن های هوایی در هر شهربازی، بالاترین فاکتور محبوبیت و هیجان را را دارند. در روز ملی ترن هوایی، 16 آگوست، سوار یک ترن هوایی شوید و یک دقیقه هیجان انگیز داشته باشید!
در این عصر پیچیدگی با تکنولوژی بالا، ترن هوایی هنوز هم می تواند ما را از سواری که در دهه 1920 محبوبیت داشت، سرگرم کند و هیجانمان را به بالاترین حد ممکن برساند. امروز روز ملی ترن هوایی هست و قصد داریم تا تاریخچه آن با شما عزیزان به اشتراک بگذاریم.

 

ترن هوایی
جدول زمانی روز ملی ترن هوایی
قرون 1500 تا 1700
اولین ترن هوایی در روسیه ظاهر شد
ترن هوایی روسی از چوب با رمپ های یخی ساخته شده است که افراد روی آن سر می خوردند و اغلب در این فرآیند به خود آسیب می رسانند.

قرون 1700 تا 1900
واگن ها همه تفاوت را ایجاد می کنند
در روسیه، ترن هوایی اولیه چنان محبوب بود که چرخ هایی به واگن ها اضافه می شد تا مردم بتوانند در تابستان و همچنین در زمستان به سواری خود ادامه دهند.

سالهای 1900 تا 1950«عصر طلایی ترن هوایی» بود
از اوایل نوجوانی تا درست قبل از رکود بزرگ، ترن هوایی با نوآوری هایی مانند اولین ترن هوایی حلقه ای در جهان محبوبیت پیدا کرد.

تعطیلات رویایی

سالهای 1950 تا 1955
ترن هوایی از بین رفتند!
بین واقعیت‌های سخت و اقتصادی رکود بزرگ و جنگ جهانی دوم، زمانی که فلزات و زمین برای تلاش‌های جنگی حیاتی بودند، محبوبیت ترن هوایی رو به کاهش بود.

سال 1955
دیزنی لند یک تغییر دهنده بازی است
ترن هوایی رویایی ماترهورن والت دیزنی چهار سال پس از افتتاح پارک کالیفرنیای جنوبی به نمایش در آمد و جهانیان را محسور خودش کرد.

سفر رفتن
چه کار هایی در این روز انجام دهیم؟
1) در این روز حتما کمی از وقت خود را به سوار شدن ترن هوایی ها اختصاص دهید و از هیجان ان از لذت لبریز شوید.

2)اگر فرصت بیرون رفتن و سوار شدن بر ترهای هوایی واقعی را ندارید، پیشنهاد میکنیم حتما از واقعیت های مجازی استفاده کنید و ایان تجربه لذت بخش را در این روز به خصوص داشته باشید.

3) تاریخچه ای روز را به صورت کامل مطالعه کنید. بخشی از زمان خود را بگذارید و به کتابخانه ها بروید تا بتوانید اطلاعات کاملی را درباره این روز داشته باشید.

سریال تعطیلات رویایی

5 تا از دیوانه کننده ترین ترن هوایی که برای سوار شدن باید با ترس های خود روبرو شوید
1)این یکی عمیق ترین افت را دارد
به Vaughn کانادا، انتاریو سفر کنید تا یوکان استریکر را با سواران آویزان در طول سه ثانیه (!) در بالای سواری با افت 90 درجه تجربه کنید، سپس 245 فوت به داخل تونل زیر زمین بپیچید.

2)به آن Steel Vengeance می گویند
به پارک Cedar Point بروید تا سوار بر Steel Vengeance شوید، یک ترن هوایی فوق‌العاده هیبریدی، که گفته می‌شود یکی از سریع‌ترین ترن هوایی‌ها در جهان است، در حالی که در طول مسیر 5740 فوتی در حال حرکت به سرعت 74 مایل در ساعت است.

3)نیوجرسی خانه یکی از بلندترین ترن هوایی های جهان است
ترن هوایی کینگدا کا که به سمت بالا کشیده شده و معادل حدود 45 طبقه یا 456 فوت در هوا است، هیجان های چشم نوازی را در Six Flags Great Adventure در نیوجرسی ارائه می دهد.

تفریحات تابستانی

4)این یکی رو به عقب است
این سوپرمن: فرار از ترن هوایی کریپتون نام دارد و دارای یک پرتاب 100 مایل در ساعت تا 415 فوت در حالی که به عقب است. اگر جرات دارید، می‌توانید در کوه جادویی Six Flags در شمال لس‌آنجلس سوار آن شوید.

چرا ما روز ملی ترن هوایی را دوست داریم

1)امروزه ترن هوایی ایمن تر از همیشه هستند
طراحان ترن هوایی دائما به دنبال راه های جدیدی برای ایمن نگه داشتن مردم در حین تفریح ​​هستند. بنابراین اگر ترس شما را از سوار شدن به ترن هوایی باز می دارد، نترسید! بیشتر ترن هوایی‌ها دائماً مورد آزمایش ایمنی قرار می‌گیرند و نوآوری‌های پیشرفته‌ای مانند تسمه‌ها و مهارها وجود دارد که به‌صورت الکترونیکی روی شانه‌ها یا کمر مسافران محکم می‌شوند و تا زمانی که توسط شخصی که ترن هوایی را اجرا می‌کند آزاد شوند، قفل می‌شوند. همچنین تابلوهایی با اطلاعات مشخص در مورد اینکه مسافران دقیقاً چقدر باید قد یا جثه سوار شوند یا چه کالاهایی مجاز هستند و چه کالاهایی مجاز نیستند، وجود دارد، زیرا هدف، تفریح ​​ایمن و بدون نگرانی است.

روز جهانی ترن هوایی

2)چرا ما روز ملی ترن هوایی را دوست داریم
این یک سرگرمی قدیمی است
ترن هوایی در طول دهه 1920 در ایالات متحده بیشترین محبوبیت خود را داشت و در نهایت در اواسط قرن از مد افتاد. با این حال، برای تقریباً دو دقیقه ای که در حال سواری هستید، ارتفاعات بالا و پایین ترن هوایی چرخان و فرفری می تواند تمام مشکلات شما را از بین ببرد.

 

یکی از جذابترین تاریخچه های موجود را برای شما عزیزان معرفی کردیم  امیدواریم که از مطالعه این مطلب نهایت لذت را برده باشید و امروز خود را با سوار شدن بر ترن های هوایی بگذرانید.

 

ایا میدانستید که تعطیلات رویایی برگزار کننده تورهای جذاب و رویایی به سراسر اروپا است؟ جهت اشنایی با این تور ها روی لینک های زیر کلیک کنید.

تور اسپانیا(مادرید- بارسلون)

تور پرتغال-اسپانیا(لیسبون-مادرید)

تور رویایی ایتالیا(رم-فلورانس- ونیز)

همچنین تور های افریقایی تعطیلات رویایی هم بینظیر خواهند بود.

تور افریقای جنوبی

اگر به مطالعه مطالب عجیب گردشگری علاقه دارید حتما مطالب جذاب زیر را مطالعه کنید.

عجیبترین سازه های جهان

عجایب ناشناخته درباره مجسمه ابوالهول

اقامت های ترسناک در ترسناک ترین هتل ها

درباره جیمز وب چه میدایند؟

نام های عجیبی مناطق مختلف کانادا